Veel gestelde vragen

Algemeen

Hoe wordt er omgegaan met privacygegevens?

Hier vindt u alles over La Gardarobe en hoe wij omgaan met uw persoonlijke gegevens.

Andere vraag?

Heeft u een andere vraag, maar heeft u het antwoord niet kunnen vinden? Neem dan contact op met La Garderobe! Wij helpen u graag verder.

Bestellingen

Kan ik mijn bestelling retourneren?

De artikelen van La Garderobe zijn afkomstig van particuliere verkopers. Hierdoor kunt u de items helaas niet teruggeven (net als bij marktplaatsen e.d.). Om de kans op een miskoop te verkleinen bent u uiteraard altijd van harte welkom in onze fysieke boutique.

Nadat u besloten heeft het artikel te kopen, bieden wij de mogelijkheid om het artikel binnen 7 aantal dagen eenvoudig en geheel gratis weer te koop aan te bieden.

Wat is de verzendtijd

De door u bestelde producten worden binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. U wordt per e-mail geïnformeerd als het artikel is verzonden.

Ondanks zorgvuldige verzending hebben wij geen invloed op de verzending van het postbedrijf.

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Op dit moment bieden wij u deze betaalmogelijkheden aan:

  • Creditcard
  • iDeal

Hoe kan ik een artikel bestellen?

Wilt u een artikel bestellen? Ga dan naar de pagina waarop het artikel staat dat u wilt bestellen. Daar vindt u de button met de tekst: ‘In winkelmandje’. Klik daar op met uw muis, zodat het artikel in uw winkelmandje verschijnt.

Rechtsboven in het scherm vindt u het winkelmandje. Hierin verschijnt uw gekozen item. Voor het wissen van het artikel, klikt u simpelweg op ‘verwijderen’ of het kruisje. Bevindt al het juiste zich in het winkelmandje? Klik dan op de button afrekenen.

Vul vervolgens uw adresgegevens in voor het besteladres. Kies hiervoor het juiste land en let erop dat de postcode juist is ingevoerd. Zorg ervoor dat het factuuradres overeenkomt met het adres dat bij uw bank bekend is. Klik daarna op de button ‘verder’.

In de volgende stap kunt u uw betaalmethode kiezen. Daarbij kunt u kiezen uit de volgende betaalmethodes:

  • Creditcard
  • iDeal

Klik op de gewenste betaalmethode en ga verder naar betalen.

Uiteraard is onze website versleuteld en beveiligd. Uw betaalgegevens worden niet opgeslagen.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren tot het moment dat wij het artikel naar u verzenden. Meldt uw annulering zo snel mogelijk door contact met ons op te nemen.

Hoe zet ik een artikel weer terug online?

Heeft u een artikel gekocht dat toch niet bevalt? Bied het dan binnen 7 dagen weer aan ter verkoop. Neem hiervoor contact met ons op.

Andere vraag?

Heeft u een andere vraag, maar heeft u het antwoord niet kunnen vinden? Neem dan contact op met La Garderobe! Wij helpen u graag verder.

Retourzending

Heb ik recht op een retourzending?

De artikelen van La Garderobe zijn afkomstig van particuliere verkopers. Hierdoor kunt u de items helaas niet teruggeven (net als bij marktplaatsen e.d.). Om de kans op een miskoop te verkleinen bent u uiteraard altijd van harte welkom in onze fysieke boutique.

Nadat u besloten heeft het artikel te kopen, bieden wij de mogelijkheid om het artikel binnen 7 aantal dagen eenvoudig en geheel gratis weer te koop aan te bieden.

Hoe zet ik artikelen weer online?

Heeft u een artikel gekocht dat toch niet bevalt? Bied het dan binnen 7 dagen weer aan ter verkoop. Neem hiervoor contact met ons op.

Andere vragen?

Heeft u een andere vraag, maar heeft u het antwoord niet kunnen vinden? Neem dan contact op met La Garderobe! Wij helpen u graag verder.

Verzending

Wat is de verzendtijd?

De door u bestelde producten worden binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. U wordt per e-mail geïnformeerd als het artikel is verzonden.

Ondanks zorgvuldige verzending hebben wij geen invloed op de verzending van het postbedrijf.

Wat bedragen de verzendkosten?

Onze artikelen worden voor 6,95 verzonden in Nederland. Voor zendingen naar andere Europese landen bedragen de verzendkosten 15,95.

Kan ik mijn artikel terugzenden?

De artikelen van La Garderobe zijn afkomstig van particuliere verkopers. Hierdoor kunt u de items helaas niet teruggeven (net als bij marktplaatsen e.d.). Om de kans op een miskoop te verkleinen bent u uiteraard altijd van harte welkom in onze fysieke boutique.

Nadat u besloten heeft het artikel te kopen, bieden wij de mogelijkheid om het artikel binnen 7 aantal dagen eenvoudig en geheel gratis weer te koop aan te bieden.

Waar geef ik een bezorgadres op dat anders is dan het factuuradres?

Wijkt het bezorgadres af van het factuuradres? Dit kan u aangeven in het bestel proces.

Andere vragen

Heeft u een andere vraag, maar heeft u het antwoord niet kunnen vinden? Neem dan contact op met La Garderobe! Wij helpen u graag verder.